HANNOVER MESSE 2022 u novom terminu početkom juna

HANNOVER MESSE 2022 u novom terminu početkom juna

Zbog trenutne situacije vezane za covid pandemiju, Deutsche Messe AG će vodeći svetski sajam industrijskih tehnologija organizovati od 30. maja do 2. juna. Novi termin pruža sigurnost u planiranju za izlagače i posetioce sajma.

Deutsche Messe AG, organizator vodećeg svetskog sajma industrijskih tehnologija HANNOVER MESSE,  doneo je odluku da se ovogodišnje izdanje sajma pomeri na nove datume: 30. maj – 2. jun. Sajam je prvobitno bio planiran za tradicionalni termin u aprilu, kom će se vratiti od sledeće godine. Za odluku o odlaganju organizator je imao podršku odbora izlagača i udruženja VDMA i ZVEI.

Razlog za pomeranje je veća sigurnost u planiranju za sve učesnike, koju obezbeđuje novi termin početkom leta. Po rečima izvršnog direktora Deutsche Messe AG, dr Jochen Kocklera, prethodna godina je pokazala da su letnji meseci najbolji za održavanje velikih događaja tokom pandemije. „Novi termin našim klijentima i partnerima pruža najveću moguću sigurnost u planiranju, kako bi svoje inovacije i rešenja mogli da predstave na najvažnijem industrijskom sajmu u svetu“, izjavio je dr Kockler.

HANNOVER MESSE će biti prvi veliki svetski industrijski događaj u 2022. Ovogodišnja izložba će trajati četiri dana jer je kalendar izložbenog centra u Hanoveru veoma popunjen tokom juna. U 2023. će se  HANNOVER MESSE vratiti svom uobičajenom petodnevnom rasporedu u aprilu.

Fokus sajma je na temama digitalizacije i održive proizvodnje. „Suočavamo se sa najvećom transformacijom još od doba industrijalizacije – u proizvodnju koja štedi resurse, klimatski je neutralna i održiva,“ dodaje dr Kockler. „Digitalizacija, automatizacija, inovativne tehnologije i obnovljiva energija: ovi trendovi su snažni pokretači za postizanje klimatskih ciljeva. Sve oblasti tehnologije moraju raditi zajedno i inicirati konstruktivnu komunikaciju između biznisa, politike, nauke i društva. Sa svojim globalnim i tematskim fokusom, HANNOVER MESSE 2022 pruža idealnu platformu za ovo i ponovo omogućava kontakt lice u lice.”

Zato će glavna tema sajma biti upravo „Industrijska transformacija“. Pod tim motom će vodeće globalne kompanije iz sektora elektrotehnike, mašinstva, logistike, energetike i informatike pokazati kako uspešno preći na digitalizovanu proizvodnju koja efikasno koristi resurse i klimatski je neutralna. Istaknute ličnosti iz sveta nauke i biznisa će kroz konkretna rešenja predstaviti načine da se ovaj istorijski zadatak uspešno savlada.

HANNOVER MESSE 2022 stavlja naglasak na prisustvo na licu mesta. Nakon duge pauze uzrokovane pandemijom, izlagači i posetioci žele da se sretnu licem u lice, da lično iskuse proizvode i rešenja i da se povežu sa industrijskom zajednicom. Fizički deo sajma će biti upotpunjen kroz brojne opcije digitalne prezentacije i umrežavajna. Tako će izlagači i posetioci koji ne mogu da putuju u Hanover imati mogućnost da se preko platforme www.hannovermesse.de povežu i ostvare saradnju. „HANNOVER MESSE okuplja najbolje iz oba sveta, unapređujući jedinstvenu fizičku ponudu inovativnim opcijama digitalnog učešća. Ovo čini HANNOVER MESSE još vrednijim za izlagače iz celog sveta, jer se ovako generišu dodatni kontakti u digitalnom prostoru“, objasnio je Kockler.

Srbija će ponovo nastupiti na HANNOVER MESSE u organizaciji Razvojne agencije Srbije i Privredne komore Srbije, ovog puta sa dva nacionalna štanda: jedan će biti u hali sa rešenjima u oblasti automatizacije, a drugi u hali sa dobavljačima komponenti za industriju, pretežno iz metaloprerađivačkog sektora. U hali sa rešenjima u oblasti energetike će samostalno nastupiti firme FMT iz Zaječara i Comel iz Beograda, koje su na HANNOVER MESSE prisutne već godinama. Zemlja partner sajma će biti Portugal sa više od 100 kompanija.